Så Jävla Besviken!

Jag är så grymmt besviken på min lilla dator.....den har fått fnatt så man kan inte lägga upp bilder i inläggen.
Det är dräför min blogg ser så jävla död ut......
Sitter just nu vid pappas dator, men då kan man inte komma på vad man ska skriva bara för att man har ÅÄÖ.....Åhhh
Jag biler galen snart, inget går som jag vill...

Var hos en kurator igår också och hon ska skicka mig till en läkare för att kolla om jag har deprition...
Fick även reda på att deprition inte är någon speciell sjukdom, det är någon grejj som saknas i kroppen.
Hmm, rätt lärorikt =)

Men nu dör snart den här datorn, men jag kanske loggar in senare....och berättar om resten som har hänt.
Rätt mycket faktiskt =)

BYEBYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0