Radd for min egen pappa.....

Jag ar allvarligt radd for min pappa, jag hade gjort en sak som jag vet var jatte dumt.
Och da fick pappa reda pa det och blev helt tokig, det varsta ar att det var inte den enda gangen....
Nar han blir arg pa mig far jag ont i magen, jag far sjalvmords kansla, allvarligt!
Jag blir tok deprimerad och vill lamna landet....men det vill jag ju visserligen varje dag.....
Och nar pappa blir arg pa mig far jag jatte ont i magen och kan inte tanka pa nagot annat och kan inte slappana av.
Jag forsoker ovetala mig sjalv om att allt ska fixa sig hela tiden.......han hotar till och med med att ge mig stryk.
Kul va?
Jag ar radd for min pappa men vad ska man gora?
Hur fan kan man hota sitt barn med stryk ? ?
Hur fan har man hjarta till att sla sitt barn ? ?
Men han har bara slagit mig over kaften en gang och det var for att jag sa att han flickvan ar cp men nu tycker han samma sak (dom ar inte tillsammans langre btw)
Om han skulle se detta skulle han blir skit forbannad men jag har slutat bry, vill han sla mig far han gora det.
Det ar bara att sta emot hur ont det an skulle gora.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0