Lugnare mellan mig och pappa

Nu har det lugnat ner sig lite mellan mig och pappa, men jag ar fortfarande radd for honom.
Det enda nu ar att han kommer att beratta det har for alla hans kompisar och jag kommer att ma jatte daligt.
Men jag har min mamma att prata med om jag vill, kan faktiskt beratta saker for henne som jag inte kan saga till nagon annan.
Hon vet en sak som bara jag, alsklingen och mitt ex vet om.
Skulle pappa fa reda pa det skulle han aldrig mer villja prata med mig.

Gjorde ett spel igar och tankte ta en bild pa det idag for att visa men da har det hant nagot fuffens med det sa att det inte funkar langre....
Men just nu ar jag hemma hos alsklingen och aker inte hem forens ikvall.
Sa antingen ikvall eller imorgon sa kan ni fa se en bild pa nagot utav spelen jag har gjort med Game Maker.
Skit skojjit program, har aven laddat ner ett program sa att man kan gora 3D spel.
Far se hur det blir med det nar jag kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0