Inge mobilt bredband langre!!

Yes, inget mobilt bredband betyder att jag maste tjuva pa nagon annans internet pa min lilla dator.
Och pa denna lilla bebis dator ar det engelskt tangentbord.
Sa om det ar nagon som laser sa far man helt enkelt anstranga sig.
Jag ar som tur van med det eftersom att min faster som bor i usa alltid skriver sahar.

Idag har jag legat i sangen och kollat pa friends en stund sen lag jag och spelade Super Mario pa mobilen.
Da kom jag pa den smarta ideen att jag vill ocksa gora ett tv spel.
Men det var verkligen svarare an sagt, jag kunde inte ens komma pa hur huvudgubben skulle se ut.
Men jag ritade upp en liten bild i photoshop om hur miljon mojligtvis skulle kunna se ut. Men jag ska nog andra pa den ocksa.
Kan lagga upp bild sa fort jag ar klar med resultatet, men ingen far sno den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0