Hela huset!

Fan vad jag tycker om att ha en blogg nar man ar arg, sa javla skont att skriva av sig.
Blev nagot sne pa pappa idag......jag gick ner for att paminna honom om att VI var tvugna att kopa kattmat da vander han sig till sin dumma flickvan och fragar om DOM  ska aka och kopa det!!!
Men HALLA ! ! det ar ju inte alls mina katter ! ! cpfitta

Sen har han bestamt sig for att ge bort den aldsta katten bara for att jag tog med en katt till hem for tva veckor sedan.
Aven fast han hade sagt en vecka innan det att han skulle lamna bort den aldsta katten sa hotar han med att jag maste valja mellan gammlingen eller bebisen ! ? ! IDIOT

Och  inte nog med det!
Pappa har glomt bort att jag finns......trakigst men sa javla sant.....
Nar jag gick ner idag sa hade dom atit mat, aven fast jag har varit hemma hela dagen sa sa han inget...hmm?
Schysst att lata mig ata kall mat ! !

Na men om han nagon gang fragar om jag vill folja med nagonstan ska jag saga nej, jag ska saga att jag skamms over dom!
Det gor jag faktiskt, hans tjej ar 5 ar aldre an mig! dom har varit tillsammans i ca.3 ar och har redan tva barn (misstag)

Men men han far ha sa javla kul med sin nya familj, lite trakigt bara.....
Safort jag har gatt ut skolan ar jag Out of here!!!

BYEBYE asshole kan jag ju bara saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0