Fucked up days

Jag har inte riktigt orkat varit ute pa internet pa ett tag nu och det har hant en hel del, bade bra och daligt.
Hade utvecklings samtal igar med min larare och hon ska fixa in mig pa nagon sorts terapi och sa ska jag prata med kuratorn.
Och nar jag kom hem pratade jag och pappa och han vill att jag ska borja ga till en psykolog.....
Han tror han vet varfor jag har "betett" mig som jag har gjort......kanns lite personligt att avsloja "problemet" an sa lange.

Kanner att min blogg borjar kannas do trist utan bilder men jag sitter inte sa lange vid datorn att jag orkar.....
La aven ut en annons pa blocket igar, hoppas nagon vill ha skiten sa att man kan fa ihop pengar till julafton...

Langtar som FAN till julafton, men funderar pa att skita i att fira med pappa....han sa en grejj igar som retade upp mig lite.....vi far se....

Pa lordag ska aven klassen aka till Stockholm och vi kommer inte komma hem forens halv 12!!
Glomm det kan jag ju bara saga.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0