FÖrsÖker hitta drÖmm stället

Jag vill mer an allt i hela varlden flytta till USA, men den bilden jag har i huvudet ar omojlig att hitta.
Nar jag soker pa stater som jag tycker borde passa ihop med drommen sa ar det raka motsattsen...SNALLA HJALP NAGON!?
Min dromm at att bo ungefar som dom gor i Sweet Home Alabam....eller na foresten inte ungefar, exakt sa vill jag mer an allt bo!
My number one dream.
Jag satt och tittade pa filmen Joe Dirt, med David Spade, igar och han aker igenom en helvetets massa olika stallen och jag skulle kunna bo pa vilken som helst utav dom platserna.
New Orleans
New Mexico
Kansas
Silvetown
Han var pa sjukt manga olika stallen, men om man soker pa dom stallen nu sa kommer det upp bilder pa stora stader med hoghus.
Jag vill bo i typsika western staden, en liten stad dar alla pratar sadare mysigt att man knappt hor vad som sager <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0