Sjuk = Spela Super Mario

Stannade hemma idag också utav någon dum anledning, men vi hade bara en lektion så spela roll.
Men nu kan jag ju bara slå vad om att jag inte kommer få mitt studiebidrag.....hmpf....
Har legat i sängen och käkat godis och tittat på friends i två dagar nu....
Laddade även ner en massa skit bra spel till min telefon, skit bra sida men tyvärr så kommer jag inte ihåg vad den hette =/

Medans jag låg och spelade Super Mario på mobilen (jag älskar verkligen super mario) så kom jag på att jag vill också göra ett eget tv-spel i super mario stil.
Typ en gubbe som springer omkring och möter massa bossar och äter "svampar".
Fast självklart med mina egna idéer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0